x
Daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunabilmek adına internet sitemizde çerez kullanılmaktadır. Çerezler hakkında Detaylı Bilgi için Çerez Politikası ’nı inceleyiniz. Sitemizi kullanımınız hakkındaki bilgiler sosyal medya, reklam ve analiz iş ortaklarımızla da paylaşılabilir. fixsmart.com.tr’ yi kullanarak Çerez Politikamızı kabul etmiş sayılacaksınız.

Anladım
MENÜ

Diğer Faaliyetler

Diğer Faaliyetler

CIC Çağrı Merkezi


Cihan Elektronik Cihazlar Sanayi ve Ticaret Anonim Şirketimiz, “FixSmart” markası ile 40 yılı aşkın süredir sizlere üstün hizmetleri, gelişen teknoloji ve artan hizmet beklentisini karşılayarak, sizler için her geçen gün geliştirmeye devam etmektedir.

2500 metrekarelik kapalı alanda çalışan 180 kişilik kadromuz eğitimde sürekliliği sağlamak amacıyla yurtiçi ve yurtdışı hizmet verilen markaların eğitim departmanlarında eğitimlere katılmakta ve sertifikalı olarak çalışmaktalardır.

Türkiye’de çözüm ortağı olduğumuz markaların aşağıda belirttiğimiz hizmetlerini sağlamaktayız.

  • Yetkili Servislik Hizmetleri
  • Satış sonrası Legal konular ve Kanundan doğan yasal süreçlerin takibi
  • Satış sonrası saha yönetimi
  • Kurumsal müşterilere özel VIP Hizmetler
  • Perakende Mağazacılık
  • Toplan Satış kanalları Operasyonları
  • Destek Hizmetleri Çağrı Merkezi
  • Pre-Sales ve Post-Sales Çağrı Merkezi
  • Stok Planlama

Personelin verimliliklerini artırmak, gelişmelerine imkan tanımak, dayanışmanın olduğu bir çalışma ortamı yaratarak kaliteyi artırmak şirketimizin önem verdiği konulardır. Görev ve sorumluluklarının bilincinde diğer kurum ve müşterilerine güven sağlayarak öz veri gösteren, kaliteyi ilke edinen konusunda uzman personelimizle faaliyet göstermekteyiz. Çalışanların en iyi katkıyı sağlayabileceği uygun pozisyonlarda değerlendirilmesi yapılarak verimliliğin artırılması sağlanmaktadır.

Backoffice

Teknolojinin her geçen gün hayatımıza daha çok dahil olması, artan internet kullanımı, marka ve ürün çeşitliliği nedeni ile mevcut müşterilerinizi korumak için daha yakın çalışmanız gerekmektedir.

CIC İletişim uzman kadrosu ve çözüm odaklı yaklaşımı ile müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı hedeflemektedir.

Back Office hizmetlerimiz;

  • Talepleri değerlendirmek
  • Ürün ve hizmet bilgilendirmesi
  • Satış ve servis noktası bilgilendirmeleri
  • Problem çözme
  • Satış potansiyelini değerlendirme
  • Memnuniyet çalışmaları

Raporlama

Müşteri ile yapılan yazılı ve sözlü tüm iletişim kaydedilmekte ve izlenmektedir. Bu sayede hizmet kalitesi arttırılmakta ve müşteri memnuniyeti sağlanmaktadır.

Aldığınız hizmetlerle ilgili talebe göre günlük, haftalık, aylık, belirli bir döneme ait ve yıllık raporlama yapılabilmektedir.

Alınan raporlar ve görüşme özetleri firmaların kısa, orta ve uzun vadeli kararlar almasında net bilgiler sağlamaktadır.